Billboard Women In Music 2012


Katy Perry bu sene yaptığı film,müzik videoları,performansları,aldığı sayısız ödül,yardımları'na karşılık olarak Billboard tarafından Katy Perry dün gece New york'ta verilen özel törende "Yılın Kadını" ünvanı ile onurlandırıldı.

Gecede Katy Perry dışında, Carly Rae Jepsen,Cher Lloyd, Ciara gibi isimler ve Katy Perry'nin annesi ve babası Mary ve Keith Hudson'da  vardı.Gece de Cher Lloyd Katy Perry için E.T. şarkısını seslendirdi.Ayrıca Katy ödülünü aldıktan sonra Yaptığı konuşmada şöyle konuştu

"Ben Feminist değilim, ama kadın gücüne inanıyorum.Gerçekten kendimi hayranlarım için illa  model alınacak biri olarak istemiyorum ama genç bayanların örnek alabileceği bir kişi olmaya çalışıyorum." Ayrıca yeni albümü hakkında da konuştu: "Albüm için tam olarak ne istediğimi biliyorum.Sanatın renk ve tonlarını artık daha iyi biliyorum.Bilmeden Önce bebek mavisi gibiydi.Ama müzik şekil alabilir.Başarmak için aklımdaki vizyonu takip edeceğim.Müzik onurlandırılmak için var."Rihanna ile düeti hakkında;"Her şey olabilir,ne ben ne de o kaybetmek istemiyoruz,bu büyük bir şey olmalı." diye konuştu.
         
         
            
            

0 yorum:

Copyright © 2012 KatyCats Turkey.